RSS

Bir Millet Uyanıyor

3 Kasım 2007 Cumartesi

YAŞAMAK! BİR AĞAÇ GİBİ TEK VE HÜR ,YAŞAMAK BİR ORMAN GİBİ KARDEŞCESİNE!!!

Cumhuriyet Bayramının 84.yıl dönümünde içimde bir sevinç ve imkansız denilen birlik gücü coşkusu yaşıyorum.Cumhuriyet bayramı sabahı, gördüğüm manzara beni hiç şaşırtmadı.Etrafa baktıgımda, protokolde olmayacağını ,tahmin ettiğim isimler yerlerinde yoklardı.Sebepleri ne olursa olsun bayramda yerlerinde olmamaları beni şaşırtmadı!!!Alt kimlikli halkın katılımıyla çok güzel bir bayram yaşadık.Üst kimlikli halk!!! Benim cumhuriyetimi kullanarak,elde ettikleri üst kimlik kartını kutlamaya dahi gelmemişti.Yazık ki haklı olmanın hüzünlü mutluluğunu yaşıyordum.Bu haklılık, kendime sormadan edemediğim soruları, sormama neden oldu.Bu ülke yıllar evvel, bodrumlarda ve mahzenlerde, inanan 10 kişi tarafından, alınan kararlarla kuruldu.Ülkeme bağımsızlık,getirmek için ant içildi.Ülkem ,bağımsızlığını elde etti ve bu bağımsızlık bize emanet edildi.Teslim alan kimdi ,kimdik biz,ATATÜRKDÜK BİZ!!!İçimizdeki o çılgın Türkdük biz !Mehmet Akif’inde dediği gibi bendimize sığmayan taşanık biz.Yaşanan olayların, gölgesinde yas içinde kutladığımız bayramımız esnasında ,ülkeme alenen ateş açmış ,dış mihraplar için uyuyan devimi kim uyandıracaktı? Atamın aurasına,kaç kişi sahip olabilirdi?Kaç yiğit çıkar ki, ya istiklal ya ölüm dedirtecek!Oysa,Atamı içine sindirmiş herkes ben varım diyecek,ya istiklal ya ölüm diyecektir.Ancak kim önümüzü açacak ,kim toplayacak bizi ,sorusunu hiç düşünmedim.Tabii ki her şeye rağmen düsturundan şaşmamış,devin uyanışı için kendisinden vazgeçmiş ,kitleleri harekete geçirme ,yeteneğine sahip,gözleri net bakan ve yıllardır beklenen devi uyandıracak, olan lider TUNCAY ÖZKAN derim.Bilirsiniz ki,lider olunmaz,lider doğulur.Doğum kimin işidir?Kim yapar planlamayı bizim adımıza?pek tabii ilahi adalet!Kim inanır ilahi adalete ben sen ,o ,bu,şu…İnandıkları,adalete bu ülkenin üst kimlik sahipleri,neden saygı duymazlar.Nasıl çelişirler çıkarları uğruna .Kimdir bu ne oldukları,kime hizmet ettikleri belli ama ön yüzleri bize dönük olanlar!Söylesem bir dert ,söylemesem içim gönlüm rahat değil.Söyleyip de sizi sevindirmeyeceğim. Bu ülkenin neferiyim ve yapacak çok daha işimiz var.Arife tarif gerekmemektedir.Ülkemde nerede ve ne görevi yaptığını bilmeyen bir grup bilinçli …benim ülkemi aleni tehdit edenlerle,adına uzlaşma dedikleri,siyaseti gütmektedirler.

Gülüyorum halinize.Bakıyorum da bir devin uyanışı gibiyiz!!!EEE demokrasi beyler,sen televizyonda haberleri yasaklaşanda!Uyanınca bu dev sende yasaklarında benim demokrasime hesap vereceksin!!!Sana bu demokrasi demeyecek mi sanıyorsun!!!beni içerde azınlık ilan ettin,dışarıda ayak altı ettin.Demokrasi beyler!!!Sen bunu çok seversin!!!Özgür irade!!!Düşündüm yazdım uyardım!!!ayrıca meslektaşlarım, beni hayretlere düşürmektedir.

Basın yanlımıdır arkadaşlar?Bana kimse çıkıp da hayır demesin!Basın ,halka doğruları söylemek için kurulmuş halkın sesidir!Arkadaşlarım,iç hesaplarını düzenlesin,tabii ki var olanları yok saymak olmaz,ancak hiç mi kızdığınız nokta yok,söylenecek hiç mi sözünüz yok.Vatanın gerçek sahipleriyiz.Konuk gibi davrananlar,misafir gibi uğurlanırlar!!!Bir dev uyanıyor!!!On binler tek ses tek yürek olduk!!!Bizi izleyenler de oldu ancak ben yüreklerinin bizimle olmadığına inanmıyorum inanmak da istemiyorum.Bizimle yüreği bir olamayan insanlar bizi izlemediler bunu biliyorum ve diyorum ki!!!

HERNERDE KİM TARAFINDAN İZLENMİYORSAK, BEN SİZİ İZLİYORUM!BEN UYANAN DEVİM!BENİ DUY ,SANA MERHABA!!! …

1 yorum:

Administrator dedi ki...

Çok doğru söylüyorsunuz.Ancak bu böyle olmuyor işte.Eline çoğunluğu geçiren , elindeki kuvveti istediği gibi hemde hukuku hiçe sayarak kullanıyor.Bu adil mi?Önce Allah böyle insanları katında cezalandırır inşallah! Sonra tarih cezalandıracak.